Premium Data & Insights / 6 NOVEMBER 2007, 23:00:00 Wolters Kluwer overtreft verwachtingen Uitgeversconcern Wolters Kluwer heeft in het derde kwartaal de winst voor rente, belastingen en ebita zien oplopen tot 153 miljoen euro.…
Premium Customer Experience / 31 OKTOBER 2001, 23:00:04 Pr prins goud waard Mark Bolland, staflid van de Britse prins Charles, heeft deze week de prijs voor professional van het jaar weggekaapt bij de PR Week awards…
Premium Data & Insights / 31 JULI 2006, 22:00:00 Coopmans doet consumentenmarkt bij KPN KPN maakte vanochtend tegelijkertijd met de jaarcijfers de komst van een nieuwe bestuurder bekend. De 41-jarige Baptiest Coopmans,…
Premium Customer Experience / 3 OKTOBER 2005, 00:00:00 Dataprobleem bij veel bedrijven Ruim 75 procent van de managers bij Nederlandse bedrijven zegt dat slecht data-onderhoud negatieve gevolgen heeft voor de…
Premium Craft / 24 AUGUSTUS 2011, 07:47:00 Heineken vreest slechte zomer Bierbrouwer Heineken waarschuwt voor een lastige tweede helft van 2011. De verkopen in de zomermaanden zijn zeer zwak door het slechte weer.
Premium Customer Experience / 2 JULI 2015, 14:59:26 Recma: Mindshare in Nederland bovenaan in omvang en bestedingen MediaCom in EMEA de grootste.
Premium Merkstrategie / 15 SEPTEMBER 2003, 22:00:00 Omzet Albert Heijn daalt harder dan de rest De omzet bij supermarktconcern Albert Heijn daalt harder dan bij de concurrentie. Het bedrijf ziet dat de omzet vorige week met enkele…
Premium Gedragsverandering / 3 DECEMBER 2012, 10:50:47 Boodschap Movember ondergesneeuwd door commercie Het doel van Movember is aandacht vragen voor prostaatkanker. Maar die boodschap dreigt te worden ondergesneeuwd door het succes van…
Premium Data & Insights / 21 FEBRUARI 2024, 08:46:00 Eigenaar Douwe Egberts verkocht ondanks prijsstijgingen meer thee en koffie JDE Peet's gooide de prijzen vorig jaar opnieuw omhoog, maar zag in de tweede helft van het jaar ook de verkoop toenemen.
Carriere / 10 FEBRUARI 2014, 14:28:13 Merken gaan aan de slag met sociale en geografische data Marketeers zetten wereldwijd zwaar in op het beter benutten van social media data. Ook gaan ze meer gebruik maken van geografische data,