Media

Fox moet de gordijnen opentrekken

Opinie | 20 januari 2017, 0:07

'Passiepunten' als alternatief voor grp's? Onzin, vindt Ruud de Langen

De sponsoringindustrie is bezig met een kruistocht. De mediabureaus zijn de schuld van alles. Eerst kwam Michel van Grunsven met een column op de proppen om de reclame- en mediabureaus in de schoenen te schuiven dat sponsoring en sportmarketing geïsoleerd opereren. Voor het gemak zag Van Grunsven de...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Ruud de Langen

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

Irena Petric

(20 januari 2017, 11:29)
Bravo Ruud,
Zonder bereik geen effect. De oudste waarheid in communicatie. Maarrr, soms meten we geen bereik maar wel effect. Dan was er dus niet gemeten bereik, bijvoorbeeld omdat het bereik te klein was om te meten. Zelfs malle pssiepunten kunnen dan helpen om effect te verklaren, niet om bereik te meten.
Groet, Leendert van Meerem
Avatar

Irena Petric

(20 januari 2017, 11:31)
De reactie van Irena is dus niet van haar maar van Leendert, maar misschien is ze het wel met me eens.
Leendert

Gerelateerde items Column Ruud de Langen

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events