Media

Dankzij 'Albert' komen mediabureaus weer toe aan het echte werk

Opinie | 3 maart 2017, 7:00

[column] Media-inkoop via kunstmatige intelligentie heeft zo zijn beperkingen, constateert Ruud de Langen

Er is weer een nieuw, ingenieus geautomatiseerd media buying-systeem opgestaan. Gedreven door kunstmatige intelligentie. Zijn naam: Albert. Vast niet vernoemd naar Albert Verlinde, die redt het prima met zijn eigen menselijke intellect. Albert is een systeem dat volgens oprichter Or Shani zijn algor...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Ruud de Langen

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Column Ruud de Langen

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events