Creatie & Campagnes

Vermogensbank Alex neemt 'beleggen uit handen' in nieuwe campagne

Sander Beekman, redactie | 18 februari 2016, 14:43

Volgens de bank is laten beleggen in een tijd van slimme technieken 'heel vanzelfsprekend'.

De campagne werd ontwikkeld door Noise.

Veel mensen die willen beleggen vinden de stap naar een vermogensbeheerder te hoogdrempelig. Om dit te veranderen wil de bank met zijn vernieuwde positionering laten zien hoe gemakkelijk het is om Alex 'voor jou te laten beleggen'.

Laten beleggen

Noise werd betrokken bij de totale customer journey, van awareness tot conversie. De campagne wordt gedragen door een cinematische commercial, die laat zien welke technieken ons leven al gemakkelijker maken en hoe Alex dit kan doen.

De commercial is sinds 16 februari online en op televisie te zien:

Adformatie | Alex: laten beleggen | NOISE

Credits
Client: Alex – Daniel Oosterwaal, Lidy Oudejans, Menno Plate, Andrea te Kiefte
Bureau: NOISE
Productie Online: NoProtocol
Productie TVC & Radio: Wenneker

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (1)

Avatar

Ppvs

(9 maart 2016, 20:30)

Het aanbod van Alex is misleidend. Zie www.vermogensmonitor.nl

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Noise Alex

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs