Marketing Technology

Steeds meer adverteerders boycotten YouTube/Google

Kari-Anne Fygi, redactie | 30 maart 2017, 16:30

Adverteerders willen meer controle over waar hun advertenties te zien zijn.

Amerikaanse bedrijven als Johnson & Johnson, Pepsico, AT&T, Verizon Communications, General Motors, Walmart, Pepsico and FX Network en McDonald's, maar ook bureaus als Havas UK Group willen niet langer dat hun advertenties (of die van hun klanten) bij 'schokkende' content te zien zijn, zoals...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Google

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs