Marketing Technology

SpotX sluit partnership met digitale netwerk van Vice

Rob Beemster, redactie | 22 september 2016, 17:16

SpotX gaat de technische infrastructuur verzorgen voor de geautomatiseerde verkoop van video-advertising.

De samenwerking met SpotX werd aangekondigd tijdens Dmexco en heeft betrekking op titels van Vice Digital in geheel Europa. Vice Digital is het premium saleshuis van Vice, waaronder het wereldwijde netwerk valt met vijfhonderd uitgevers in twaalf Vice-kanalen voor het bereiken van millennials tussen 18 en 34 jaar. 

groeide programmatic trading vorig jaar met 30% naar 187 miljoen euro. Een belangrijke driver is de geautomatiseerde verkoop van online video-advertenties. Ook Vice Digital zet hiermee de stap naar geautomatiseerde verkoop van online video.

SpotX is een video-inventory managementplatform dat voorziet in de technologische infrastructuur voor ad-serving en programmatic video, outstream video-adunits en oplossingen voor connected TV. RTL Group is in SpotX.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items SpotX Vice

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs