Media

RTL, NPO en VICE beginnen coalitie om stereotypering in de media aan te pakken

Claartje Vogel, redactie | 10 oktober 2017, 6:00

Een succesvolle campagne van Women Inc. laat zien dat het Nederlandse publiek er klaar mee is.

Beeld: een foto die gedeeld werd met #BeperktZicht. 'Is winkelen alleen voor vrouwen?' Mediapartijen RTL Nederland, NPO en Vice Benelux gaan samenwerken in de coalitie ‘Beeldvorming in de Media’. Samen met non-profitorganisatie Women Inc. gaan ze twee jaar lang op zoek naar manieren om stereotyperin...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Npo Rtl Vice

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs