Creatie & Campagnes

Reclamezuil van Essent begint spontaan te dansen

Redactie | 18 november 2016, 15:13

Etcetera en JCDecaux laten mupi ‘housen’

Wie afgelopen vrijdag op het Rembrandtplein liep, kon een dansje doen met de reclamezuil van Essent. Deze mupi is gemaakt door Etcetera en JCDecaux.

Essent creëert onverwachte Houseparty op Rembrandtplein!

De reclamezuil dans rond op housemuziek en spuwt rook uit. Deze ‘house’ mupi kondigt de start aan van de Essent House Party campagne, waarin tijdelijk een groot aantal speciale aanbiedingen in de etalage staan met het thema “Tijdelijk elk house in Nederland vol voordeel”.

Credits

Bureau: Etcetera

Creatie: Michiel Otting, Maarten Reynen

Campagne producer: Roel Grijspaardt

Technische realisatie: JCDecaux (Marc van Amerongen)

Over de auteur

Reacties op dit artikel (4)

Avatar

Henk de Vries

(18 november 2016, 16:37)

Dit is echt super vet. Helemaal raak op de doelgroep. Kijk die mupi eens dansen, gaaf.

Avatar

Mike

(18 november 2016, 17:32)

....? Je moe er bij geweest zijn denk ik
ik zie een draaiend bord op 1 motortje. toch? Of zie jij andere dance moves Henk de Vries?

Avatar

Louis Verschoor

(18 november 2016, 23:12)

Whahahahahaha. Ik kom van het lachen niet meer in slaap vannacht. Dit is zo ontzettend slecht.

Avatar

hans perukel

(19 november 2016, 10:26)

ik weet niet wat slechter is, het idee, de executie of de kritiekloosheid waarmee het in de adfo terecht komt.

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Mupi Etcetera Jcdecaux

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs