Media

PwC: ‘Er staat in Nederland bijna 1 miljard aan tv-reclameomzet op het spel’

Maarten Hafkamp, redactie | 26 september 2017, 6:50

De tv-bestedingen dalen in 2017 voor het eerst en dat is een wake up call voor de industrie.

PwC waarschuwt vandaag in zijn Entertainment & Media Outlook voor Nederland 2017–2021 dat de tv-industrie nú aan de slag moet. Ennèl van Eeden, partner bij PwC Nederland: ‘De tv-sector kan het niet alleen.  Een partij als RTL doet het goed met investeringen in digitale proposities, maar de tv-re...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Tv-Bestedingen Tv-Markt tv-branche

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs