Media

Ook Telegraaf komt met magazine voor 50-plussers

Maarten Hafkamp, redactie | 2 oktober 2017, 18:15

De Telegraaf brengt op 30 december JEU Magazine op de markt.

Het nieuwe glossy magazine richt zich op 'de levenslustige 50-plusser' en wordt verspreid via De Telegraaf. Abonnees van De Telegraaf ontvangen het magazine bij de krant, net als Vrouw. Of het magazine ook in de losse verkoop komt, is niet bekend. Alle artikelen komen ook online beschikbaar.

Voorlopig komen er twee nummers per jaar op de markt.

JEU Magazine is een blad voor mannen en vrouwen 'met ervaring, zelfvertrouwen en levenslust'. Redactionele pijlers zijn: reizen, relatie & seks, leven & wonen en fit & gezond. De pijlers worden aangescherpt na een kwalitatief onderzoek onder de doelgroep. De inhoud van het magazine is een mix van redactionele artikelen en branded/sponsored content, ontwikkeld door TMG-tak Natives.

50-plus bladen

De vijftigplusser wordt in print al lange tijd bediend door Plus Magazine, maar meer uitgevers zien brood in de oudere doelgroep. Naast JEU is er ook het online magazine Saar dat binnenkort een printversie krijgt en online is er Franska.nl, van Franska Stuy. En er komen meer initiatieven aan.

Over de auteur

Maarten Hafkamp

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items JEU magazine De Telegraaf

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs