Merk & Strategie

McDonald’s: ‘Gasten vinden ons gesloten, we moeten transparanter zijn’

Roderick Mirande, redactie | 1 maart 2017, 6:00

‘Always Open for Good Times’ deel I: ‘De vorige pay-off van McDonald’s was een veilige keuze, niet duidelijk genoeg.’

Er moest iets veranderen bij McDonald’s. Na een jaar op zijn post spreekt de directeur marketing van McDonald’s, Erwin Dito, grote ambities uit. ‘Wat kan nou alleen McDonald’s zeggen?’ Deel I van een interview-drieluik. PositioneringAls echte vrienden, met een hartelijke ‘high five handshake’, begro...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mcdonald's Always Open for Good Times Erwin Dito

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs