Bureaus & Accounts

Marketeers willen geen supermarkt meer, ze willen speciaalzaakjes

Rob Beemster, redactie | 22 september 2017, 7:03

Het traditionele bureaumodel heeft z'n beste tijd gehad, aldus Freeforce en Nima.

Het traditionele bureaumodel ligt onder vuur. Te duur en te log, is het argument. Of je het daar mee eens bent of niet, de full-service bureaus hebben de nodige concurrentie gekregen. Tegenwoordig zijn er veel alternatieven, van in-house agency’s en samenwerkingsverbanden tussen bureaus tot netwerko...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs