Mensen & Carrière

Marjolijn Meynen ruilt Rijksmuseum in voor Bijenkorf

Jasper Mulder, redactie | 2 juni 2016, 16:12

'Van de kunst naar de goede smaak.'

verlaat het Rijksmuseum en gaat aan de slag bij De Bijenkorf als directeur communicatie en marketing. Dat maakte ze donderdagmiddag bekend bij een summit van de Persgroep in Manchester. 

Meynen was sinds 2008 het hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum. Belangrijkste wapenfeit daar was de heropening in 2013. De vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie hiervoor leverde haar de titel  op.

Goede smaak

De vertrekkende Meynen liet de toehoorders in Manchester weten erg blij met de overstap naar de Bijenkorf te zijn. &;Ik heb veel zin in iets nieuws, en dat is de retail voor mij&;. Overeenkomsten tussen haar oude en nieuwe werkgever ziet ze ook. Ze gaat van &;het Warenhuis van de kunst naar het museum van de smaak&;.

Morgen op deze site een interview met Marjolijn Meynen

Over de auteur

Jasper Mulder
Journalist voor CommunicatieOnline, MarketingOnline, Adformatie.nl en de bijbehorende magazines. Lees meer over Jasper Mulder

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Astrid Loeff Nosh Food Films

(3 juni 2016, 7:12)
Mooie stap Marjolijn. Gefeliciteerd!
Avatar

Martin de Munnik

(4 juni 2016, 8:41)
"Van warenhuis van de kunst naar het museum van de smaak". Gevoel voor marketing kan je Marjolijn idd niet ontzeggen. Heel veel succes gewenst.

Gerelateerde items Marjolijn Meynen Bijenkorf Rijksmuseum

Meer in channel Mensen & Carrière

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs