Merk & Strategie

De Vegetarische Slager en Unox komen met kant-en-klaar vegetarisch product

Redactie | 22 september 2017, 11:49

Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus: de vegetarische versie van het vleesproduct.

Unox en De Vegetarische Slager werkten opnieuw samen om een kant-en-klaar product dat lang houdbaar is (nieuw in het vegetarische segment) geschikt te maken voor de sterk groeiende doelgroep van flexitariërs en vegetariërs.

De introductie van Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus volgt op de eerdere lancering van Gehacktballetjes in satésaus. Volgens Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager, is het vervolg op de samenwerking met Unilever, moederbedrijf van Unox, een nieuwe mijlpaal.

Korteweg: ‘Ons ideaal is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze het vlees één of meerdere dagen achterwege laten. Daarom proberen we altijd de smaak van echt vlees te vangen en onderscheiden wij ons met een geheel nieuwe generatie vlees- en visvervangers. Unilever bereikt miljoenen mensen in Nederland en deze stap samen met Unox zal het voor nog meer mensen aantrekkelijk maken om met vegetarisch eten kennis te maken.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Peter Brakenhoff

(25 september 2017, 11:32)
Leuke samenwerking, het getuigd van voortschrijdend inzicht bij Unilever
Avatar

Martien Witsenburg

(4 oktober 2017, 15:07)
Vegetarische gehacktballetjes of visvrije tonyn. Je moet toch geestelijk gestoord zijn om niet te begrijpen dat hier GEEN vlees of vis in zit. Maar die irritante lui van de NVVA hebben kennelijk niets anders te doen dan ondernemers dwars te zitten. Grrrrrr. Ik blijf jullie, als een van eerste klanten in Den Haag, steunen.

Gerelateerde items Unox De Vegetarische Slager

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs