Premium Digital transformation / 29 FEBRUARI 2004, 23:00:00 Commerciële zenders op 39,6 % De commerciële tv-zenders behaalden afgelopen week opgeteld een marktaandeel van 39,6 procent. De publieke omroepen hadden een gezamenlijk…
Premium Merkstrategie / 7 FEBRUARI 2011, 08:30:00 Publieke zenders in week 5 op 39,6 pct De drie publieke zenders hadden in week 5 samen een marktaandeel van 39,6 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).
Premium Purpose Marketing / 28 APRIL 2009, 09:52:00 Google en Cliniclowns sterkste merken Beide merken worden gezien als ‘erg vooruitstrevend en betrouwbaar’.
Data & Insights / 28 APRIL 2009, 09:27:07 Google en CliniClowns sterkste merk van Nederland Merkenadviesbureau Consult Brand Strategy vergeleek 1000 Nederlandse merken op hun merksterkte, middels de BrandAsset Valuator. Google…
Premium Data & Insights / 2 JUNI 2010, 06:10:00 Twee nieuwe reclamemasten Hillenaar in Den Haag Hillenaar breidt haar netwerk reclamemasten uit met twee roterende masten langs de A4 en A12 ter hoogte van het Prins Clausplein en het…
Premium Programmatic / 28 APRIL 2004, 22:00:00 Nike populairste kidsmerk Onder kinderen in de leeftijd 9-15 jaar is Nike het populairste merk. Cool Cat is tweede voor Coca-Cola.
Premium Data & Insights / 13 MEI 2003, 22:00:00 Winst voor UPC Kabelbedrijf UPC heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een nettowinst voor belastingen en buitengewone posten behaald van 57 miljoen…
Premium Media / 5 AUGUSTUS 2001, 22:00:00 YourNews schrapt banen Bij internetbedrijf YourNews verdwijnen 27 banen. Het gaat om negentien arbeidsplaatsen in Nederland en acht in Duitsland, waar het kantoor…
Premium Media / 25 JULI 2012, 12:57:00 Top-100 Vrouwen in de Reclame verkiezing (US) Op 24 september aanstaande zal het Amerikaanse vakblad Adage voor het eerst de top 100 Women in Advertising bekend maken.
Carriere / 15 MEI 2014, 23:44:20 Verfijnde campagne van Alfred voor WK-abonnement Telegraaf Ook de Telegraaf ontkomt niet aan voetbal, Ipanema, carnaval, favela's en strandgeluiden. Maar de toon van de wervingscampagne is…