Contentmarketing / 14 SEPTEMBER 2013, 09:34:24 Schrijftip #2: praat normaal "Met betrekking tot de scope van het project is het niet ondenkbaar dat de implementatie uitgefaseerd wordt om synergie te borgen." Lach er…
Craft / 19 NOVEMBER 2014, 08:10:06 Praatjes maken, wat werkt wél? (2) Het push/pull-model. Dit geeft handvatten om je extraverter te gedragen. Maar let op, nooit verontschuldigen.
Purpose Marketing / 18 JUNI 2020, 15:39:00 We zijn niet op zoek naar een nieuw normaal, maar naar een nieuwe moraal 'Wat is er na drie maanden corona nog over van moreel leiderschap?', vraagt Sarah Valkering zich af.
Contentmarketing / 22 OKTOBER 2013, 11:44:26 Schrijftip #6: let op je alinealengte "Paragraphs are like a woman's skirt: short enough to keep it interesting but long enough to cover the essentials", zei de schrijvende…
Contentmarketing / 31 AUGUSTUS 2013, 09:35:04 Schrijftip #1: varieer in zinslengte Commercieel schrijven is helemaal niet zo moeilijk. Natuurlijk, voor veel mensen is het lastig om hun lezers in beweging te brengen met de…
Contentmarketing / 21 SEPTEMBER 2013, 14:05:54 Schrijftip #3: schrijf vanuit je lezer Het gaat er niet om wat je kunt vertellen, maar wat je lezer wil weten. Een veelgemaakte fout is alles opschrijven wat je te zeggen hebt,…
Contentmarketing / 29 SEPTEMBER 2013, 12:03:32 Schrijftip #4: hou vaart in je tekst Wat is er aan de hand als een tekst 'niet lekker loopt'? Waarschijnlijk schuren de zinnen dan tegen te veel linguïstische remblokken aan.…
Contentmarketing / 6 OKTOBER 2013, 10:15:09 Schrijftip #5: gebruik (sub)koppen Het zijn de proppers voor je woordendisco, de fakkels langs je taaltuinpad, de verkeersborden op je letterknooppunt: headings en…
Design / 14 JULI 2006, 06:04:00 Klikfraude een 'normale verspilling' Klikfraude is de grootste angst van advertentiemachines die Google en Yahoo in feite zijn. Het nieuws dat de klikfraude een enorme omvang…
Interne communicatie / 22 OKTOBER 2007, 00:00:00 Reclame wordt normale bedrijfstak De glamour van het reclamevak is verdwenen: budgetten staan onder druk, de mediaversnippering neemt toe en succes is een kwestie van hard…