Digital transformation / 4 JUNI 2010, 12:47:22 René Repko en zijn vijf gouden regels René Repko, marketingdirecteur van de Hema, en Marketeer of the Year 2008, vertelde op het Marketeer of the Year-event over welke…
Premium PR / 25 OKTOBER 2011, 08:02:00 Rene Repko verlaat HEMA Na 7,5 jaar stopt Rene Repko bij Hema als marketingdirecteur. Repko wil zijn loopbaan buiten Hema voortzetten.
Premium Customer Experience / 15 JANUARI 2016, 13:08:28 René Repko naar Action René Repko treedt per 14 maart in dienst als marketing directeur bij retailketen Action.
Premium Reputatie & crisis / 8 SEPTEMBER 2014, 07:10:52 (Column René Repko) Sharing? Ik heb begrip voor de altijd chagrijnige Amsterdamse taxichauffeur
Premium Data & Insights / 18 NOVEMBER 2014, 08:01:35 (Column René Repko) De optimist Ik blijf een optimist over het belang van ons vak. Mijn adagium blijft hetzelfde: je kunt het een andere naam geven, of een ander stempel,…
Premium Data & Insights / 13 MEI 2014, 09:45:24 (Column René Repko): Oostpoort ‘Hope is not a strategy’, aldus een goede Engelse retailer.
Premium Digital transformation / 3 JUNI 2014, 19:07:03 (Column René Repko) Heerenveen Repko over de Nederlandse winkelstraten: ‘Alsof we het ondernemen hebben opgegeven’.
Premium Customer Experience / 25 OKTOBER 2011, 08:30:00 Zes vragen aan René Repko Rene Repko (51) liet vandaag weten dat hij weg gaat na 7,5 jaar bij de Hema als marketing-directeur. Zes vragen aan de scheidend marketeer.
Premium Campagnes / 19 DECEMBER 2018, 11:59:00 De beste campagnes van de afgelopen 30 jaar, deel 1 De SAN bestaat 30 jaar en gaat op zoek naar de Reclameparels. Rene Repko twijfelt maar kiest uiteindelijk Albert Heijn.
Premium Data & Insights / 4 APRIL 2019, 16:39:00 Zo leven millennials in China Retailmarketeer René Repko bezocht China en keek daar vooral naar het (koop)gedrag van millennials.