PR / 29 SEPTEMBER 2006, 12:08:00 Online adverteren zeer effectief voor vergroten merkbekendheid en merkassociatie Hitwise UK heeft de resultaten bekend gemaakt van een onderzoek waarin de invloed van offline advertenties op online consumentengedrag is…
Premium Merkstrategie / 9 DECEMBER 2017, 06:52:26 Happn kiest FinchFactor om merkbekendheid te vergroten FinchFactor wordt pr-partner van de datingapp op de Nederlandse markt.
Premium Interne communicatie / 11 FEBRUARI 2002, 00:00:00 Online adverteren verhoogt effectiviteit van campagne Uit onderzoek in de Verenigde Staten is gebleken dat online adverteren een significante verhoging van de effectiviteit van een totale…
Premium Customer Experience / 2 JUNI 2003, 00:00:00 Online reclame stuwt merkbekendheid IndustryWeek heeft Thomas M. Siebel, oprichter, chairman en chief executive officer van Siebel Systems Inc., uitgeroepen tot 'Ceo of the…
Premium Data & Insights / 5 JULI 2022, 15:53:00 Hoe adverteerders de waarde van hun boodschappen kunnen vergroten Zorgen voor synergie in mediaplanning en van digitalisering een kans maken.
Digital transformation / 6 JANUARI 2011, 08:34:45 50% adverteerders: moeite om effectiviteit online reclame te bepalen Bureaus schijnen op dit moment de voorkeur te geven aan online adverteren (84 procent), maar adverteerders willen hun reclame nog steeds…
Partnerbijdrage / 4 OKTOBER 2021, 06:30:00 Vergroot de vindbaarheid van je online teksten Hoe trek je de aandacht in de zoekresultaten? Dit leer je in de training Schrijven voor SEO op 12 oktober 2021!
Premium Media / 11 JANUARI 2004, 23:00:00 Philips wil meer merkbekendheid VS Philips wil zijn merkbekendheid in de Verenigde Staten de komende jaren fors vergroten van de huidige 30 naar 50 procent in 2007.
Customer Experience / 29 JULI 2013, 13:17:29 Online campagnebudget effectief besteed? Elke adverteerder wil weten hoe succesvol zijn online campagne was. Dat is logisch. Toch is deze vraag niet eenvoudig te beantwoorden. We…
Premium PR / 10 SEPTEMBER 2003, 22:00:00 ‘Gesponsorde online content effectief’ Zowel communities als adverteerders profiteren van gesponsorde content op internet.