Contentmarketing / 12 MEI 2008, 13:33:00 Het einde van de mediabureaus Op deze warme meidag een luchtig berichtje over het nieuwe adverteren. Al vaker hoorde ik op 2.0-achtige bijeenkomsten dat de…
Programmatic / 25 APRIL 2008, 14:55:00 Vinden en binden van talent belangrijker dan vinden en binden van klanten "In het verleden hing het succes van een bedrijf vooral af van het aantal klanten, in de toekomst zal het steeds meer afhangen van het…
Purpose Marketing / 10 DECEMBER 2006, 08:45:00 Het mediabureau van de toekomst? #h# Google is gestart met het testen van radio advertenties. Via Audio Ad's adverteer je straks op het station en locatie van je keuze, op…
Media / 25 AUGUSTUS 2005, 16:58:00 'Pseudowetenschap mediabureaus' Van alle onderhoudende dingen die KPN's Directeur Consumentenzaken Michiel Buitelaar gisteravond te berde bracht in Amsterdam, was de sneer…
Premium Merkstrategie / 22 MAART 2006, 23:00:00 Einde voor de negerzoen De Tilburgse koekfabrikant Van der Breggen verandert de naam van de door de onderneming gemaakte negerzoenen in 'Buys Zoenen'. Het bedrijf…
Premium Gedragsverandering / 30 JULI 2001, 00:00:00 Einde van het gratisparadijs De favoriete geldverdienaanpak van de afgelopen jaren – alles gratis weggeven en geld binnenhalen via advertenties – heeft…
Premium Media / 29 MAART 2002, 00:00:00 Einde van het sprookje? CEO Michael Eisner ís Walt Disney Company. Geen wonder dat zijn reputatie tegelijk met Disney’s aandelen omhoog schoot, en nu weer…
Carriere / 15 OKTOBER 2001, 00:00:00 Einde focusgroepen Traditionele focusgroepen hebben hun beste tijd gehad. Het consumentenonderzoek van de toekomst, zowel kwalitatief als kwantitatief, zal…
Premium PR / 6 NOVEMBER 2002, 23:00:04 Einde aan tabaksreclame 'Deze misstap kost je € 450', luidt de tekst van een rood document dat 'een inspecteur' achterliet bij een benzinestation wegens…
Craft / 18 JUNI 2007, 22:22:00 Het einde van de marketeer Vaak krijg ik als reactie op mijn stukjes, dat de rol van de marketeer over is. Immers alle marketingtaken gaan over naar de lijn. Wat…