Marketing Technology

Hoe NRC stopte met proefabonnementen en toch het aantal klanten wist te verhogen

Rob Beemster, redactie | 2 augustus 2017, 17:05

Voor versterken van klantrelaties heb je ‘big data’ vaak helemaal niet nodig.

Nee, ze willen zeker niet beweren dat ‘big data’ opgeklopte onzin is. ‘Data-analyse kan een bedrijf veel opleveren,’ schrijven Xavier van Leeuwe (foto links) en Matthijs van de Peppel op de achterflap van hun boek ‘De Relatie Economie’. Echter, het einddoel ervan – beter klantcontact en bouwen aan l...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nrc Nrc Media

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers