Creatie & Campagnes

‘In essentie is de mens een verhalen vertellende aap’

Redactie | 24 september 2017, 11:41

In deel 2 van de serie internationale reclamemakers over hun inspiratie en werkwijze Tham Khai Meng (Ogilvy).

Tham Khai Meng, Co-Chairman & Worldwide Chief Creative Officer van Ogilvy en volgens AdAge ‘een van ‘s werelds invloedrijkste communicatieprofessionals’, is blij dat hij niet volwassen hoeft te worden. Door Gijs de Swarte   ‘Of creativiteit me in mijn persoonlijke en professionele leven heeft ge...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers