Marketing Technology

(Case) Knab groeit dankzij data-analyse

Elsbeth Eilander, redactie | 22 februari 2016, 12:42

Knab telde eind 2015 bijna 82.000 klanten. Maar in 2014 lag dat aantal op de helft...

Om het tij te keren, liet de bank data- & analyticsbureau MIcompany een diepgaande analyse maken van de customer journey. Met dit zogenaamde ‘longitudinale klantbeeld’ werd het mogelijk om de wekelijkse nettogroei te kunnen verdiepen naar relevante klantstromen. Op deze manier kon men de ontwikk...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Knab data & analytics costumer journey

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers